Facebook Pinterest YouTube Blog Google+

Warunki dostawy

Przesyłka pocztą

Państwa zamówienie może być wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową. Czas dostarczenia takiej przesyłki wynosi około 1-3 dni roboczych. Listonosz powinien dostarczyć paczkę w godz. 8:00–20:00 (nie ma możliwości wyboru godziny dostarczenia). W przypadku gdy doręczyciel nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, pozostawi awizo. Z zawiadomieniem tym udają się Państwo na pocztę, aby odebrać zamówioną przesyłkę. Można tego dokonać w ciągu 14 dni. Nie ma znaczenia, czy paczkę przynosi listonosz, czy odbierają ją Państwo na poczcie, wysokość zapłaty będzie dokładnie taka sama jak ta, podana przy składaniu zamówienia.

 

Przesyłka kurierem

Zamówienia wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej „UPS” dostarczane są na terenie kraju w ciągu 48 godzin roboczych, od chwili ich nadania przez nasz sklep. Kurier dostarczy Państwu przesyłkę w godzinach między 8:00–17:00. W przypadku ewentualnej nieobecności w domu, doręczyciel zostawi awizo z informacją, gdzie można odebrać paczkę, lub zamówić kolejne jej doręczenie. Istnieje również możliwość dostarczenia przesyłki w weekendy - cena przesyłki w takim przypadku jest ustalana indywidualnie.

 

Przesyłka zagraniczna

W przypadku wysyłki zagranicznej Państwa zamówienie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką ekspresową priorytetową. Czas dostarczenia takiej paczki wynosi od 3 do 10 dni roboczych w zależności od miejsca nadania. Przy wyborze opcji wysyłki za granicę możliwa jest jedynie zapłata w formie „przedpłaty na konto” (w wysokości wartości zamówienia plus koszty przesyłki).

 

Uszkodzona paczka

Jeżeli przy odbiorze przesyłki okaże się, że: pudełko jest rozerwane, taśma naruszona lub nosi ślady otwierania, zawartość wydaje się być naruszona, wówczas prosimy, aby w obecności dostarczyciela lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody, nie przyjmując towaru.

 

Jeżeli przesyłka nie dotrze

Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 7 dni roboczych od dnia nadania, prosimy o kontakt z odpowiednim dla adresata urzędem pocztowym, w celu sprawdzenia czy zamówiona bielizna nie czeka tam na odbiór. Często zdarza się bowiem, iż awizo pozostawione przez listonosza ginie, lub doręczyciel nie ma możliwości jego pozostawienia (np. z powodu domofonu na klatce schodowej). Wtedy odbiorca nie zostaje poinformowany o nadejściu przesyłki. Jeśli jednak okaże się, że przesyłki na poczcie nie ma, wtedy prosimy o kontakt z naszym sklepem, drogą mailową na adres: [email protected], lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 509 590 570, w godzinach 8:00-16:00.

Promocje

Proszę czekać ...

Cześć, tu Ania Kowalik

Zalogowano poprawnie